Kampania badająca preferencje kolorystyczne Polaków, czyli – przekonajmy się ile wiesz o kolorach!

Jaki jest ulubiony kolor warszawiaków, a jaki kolor pociąga wrocławian? Czerwień flamenco, a może tweedowa zieleń? Jakie kolory lubią single a jaki singielki? Jaki kolor damskich szpilek najbardziej podoba się studentkom z Krakowa, a jakie kolory najczęściej przewijają się w polskich piosenkach?

Na pytania związane z kolorami postara się odpowiedzieć producent farb – marka Dekoral Fashion. Dekoral Fasion to organizator kampanii reklamowej dotyczącej kolorów o nazwie Kolorowa Polska, która właśnie wystartowała.
Podczas akcji „Kolorowa Polska” zbierane będą dane w Internecie oraz na ulicach polskich miast. Dane zebrane w akcji będą automatycznie aktualizowane na stronie www.KolorowaPolska.pl.

W Internecie startuje kampania bannerowa, która będzie prezentowała… różne kolory. W zależności od tego w jaki kolor bannera kliknie użytkownik, będzie to miało odzwierciedlenie w kolorze strony www.KolorowaPolska.pl, który mu się wyświetli. Co ciekawe i niestandardowe, bannery nie będą oznaczone marką Dekoral Fashion. Prawdopodobnie po raz pierwszy na świecie będą emitowane aż 3744 bannery o różnej kolorystyce.

W akcji rejestrowana będzie liczba kliknięć w bannery i wszelkie dane demograficzne pobierane za pomocą Facebooka za zgodą użytkowników. Na stronie dostępna jest ankieta, w której będą zbierane szczegółowe dane na temat preferencji kolorystycznych.

Zebrane dane są na bieżąco przetwarzane i automatycznie publikowane na stronie w formie infografik i podsumowań.

Akcji towarzyszy konkurs, w którym można wygrać iPhone 5C (oczywiście w wybranym przez siebie kolorze:)).

Jeśli interesujesz się designem, aranżacją wnętrz i kolorami zostań fanem marki Dekoral Fashion na Facebooku: https://www.facebook.com/DekoralFashion

Dekoral Fasion - kolorowa Polska - inforgrafika