O wartości marki świadczy jej społeczna akceptacja. Nazwa i symbol są jedynie materialnym wyrazem marki. W działalności firmy zatem ważne jest nie tylko, aby dobrze się nazywać lub mieć poprawnie zbudowany logotyp, ale przede wszystkim by przekonać opinię publiczną, że marka zasługuje na uznanie i akceptację. Marka to bowiem obietnica i zobowiązanie, które firma składa klientowi.

Cała prawda o Gardinii

Gardinia już od ponad 60 lat dekoruje okna w całej Europie, w tym od 18 również w Polsce. To międzynarodowe przedsiębiorstwo zostało założone w 1950 roku w niemieckim miasteczku Isny. Swoją działalność zaczynało jako mała rodzinna firma produkująca drewniane szyny sufitowe. Z biegiem czasu i w odpowiedzi na zmiany rynku Gardinia sukcesywnie wzbogacała swój asortyment o kolejne artykuły do dekoracji okna i zabezpieczenia przeciwsłoneczne. Dzisiaj obecna jest w 23 krajach Europy, oferując ponad 3500 produktów do kompleksowej dekoracji okna.

W Polsce dążymy do tego, aby zaoferować naszym klientom produkty do aranżacji okna, które będą dekoracyjne – estetycznie dopełnią wystrój pomieszczeń, a zarazem funkcjonalne, proste w montażu i obsłudze. Cechuje je wysoka jakość, zróżnicowane cenowe, bogactwo materiałów, kolorów, form i stylów.

Szeroki wybór produktów do dekoracji okna Gardinii dostępny jest w wielkopowierzchniowych sieciach sprzedaży, hurtowniach budowlanych i sklepach z artykułami wyposażenia wnętrz. Oferowane są one zarówno w systemie sprzedaży samoobsługowej, jak i na indywidualne zamówienie klienta, tak aby każdy znalazł produkt, który idealnie spełni jego potrzeby i oczekiwania.

Dzięki zmianom, które zaszły w Gardinii tego lata, klientom łatwiej będzie teraz rozpoznawać i wybierać markę Gardinia. Ponad 60-letnie doświadczenie w branży aranżacji i dekoracji okna zamknęliśmy w jednym prostym haśle:

„Dekorujemy okna od 1950”

To właśnie cała prawda o Gardinii.